Kriminolog Nedir, Kriminolog Ne İş Yapar ?

Kriminolog Nedir? Kriminolog Ne İş Yapar? Kriminolog ne kadar maaş alır?1-1-1Kriminolog

Dünya nüfusunun her geçen gün büyük ölçüde artmasıyla birlikte insanlar arasında doğal olarak çeşitli sorunlar da oluşabiliyor.

Bu sorunların kimisi günyüzünde olduğu gibi kimi sorunlar da gizli bir cinayete dönüşebiliyor. Bu tür cinayetlerin çözümü hakkında yeterli eğitim görmeyen ve deneyim sahibi olmayan polislerin, olay çözümlerindeki en büyük dostları ise kriminologlar.

Tamamıyla yaşanan suçların önlenmesi üzerine oluşturulan bu meslek grubu ve bu misyonda çalışan kriminologlar iki farklı grup içerisinde ele alınır.

Kriminolog Ne İş Yapar

Bu gruplardan birisi,sosyoloji veyapsikoloji bölümü mezunu olarak işe başlayan, olayları yorumlayan kriminologlar, diğeri genetik, tıp ve biyoloji okuyarak olaylar ile ilgili kanıtları olay yerinde toplayıp inceleyen kriminologlardır.

Sadece Türkiye’de değil, Amerika ve Sri Lanka başta olmak üzere pek çok ülkede yaşanan büyük suçların ve gizli suikast girişimlerinin çözümünde yer alan ve bu tür olayları yaptıkları incelemeler ile birlikte çözen kriminologlar, genellikle adliye ve emniyet müdürlükleri gibi yerlerde çalışır.

Kriminologlar ise çalıştıkları yer ve birime göre ortalama 6.000 TL aylık maaş almaktadır.



19 yorum
@Keremcan - 2018-04-17 19:57:09

Ülkemizde kriminalist bulmak pek kolay değil. Kriminolog kelinesini bile bilmeyen çok insan var malesef


@Kayra - 2018-04-12 08:57:12

Bence çok zevkli bir meslek bence ve sanırım ülkemizde fazlalığı olmayan bir meslek . Okuyup bu mesleği polis olarak yapmanız çok iyi olurdu.


@Batusude - 2018-02-10 16:48:32

Kriminoloji yada kriminolog hep televizyonlarda görüyoruz ama bilmiyoruz tam olarak.


@elis - 2017-08-21 12:52:48

Kriminolog olan insanları hiç görmedim çevremde nedense. Bunlar saklanıyor mu :))))))


@Yidiz - 2017-06-27 01:41:55

Yararlı paylaşım olmuş kriminolog filmlerde herp görüyoruz aslında ama isimlerini bilmiyoruz. Teşekkürler.


@Zihni - 2017-06-17 14:47:20

yasemin yasemin yasemiiiiiiiin


@SEVİNÇ - 2017-06-14 01:19:23

Kriminolog nedir Thank you for this post


@Sabri - 2017-06-10 14:41:10

Kriminolog nedir benimde selamım olsun


@Şenol - 2017-06-02 11:51:06

Kriminolog nedir boş zamanımı değerlendirmiş oldum


@ESNA - 2017-06-01 18:14:17

Kriminolog ne iş yapar teşekkürler yazılarınız için


@SERAP - 2017-05-31 21:59:21

Kriminolog ne iş yapar teşekkürler


@Cengiz - 2017-05-30 22:58:47

Kriminolog nedir konunuzu beğendim teşekkür ederim.


@Cengiz - 2017-05-30 22:58:47

Kriminolog nedir konunuzu beğendim teşekkür ederim.


@IRMAK - 2017-05-27 16:04:37

Kriminolog ne iş yapar yaso bende teşkür edirem


@MAHPERİ - 2017-05-23 18:26:58

Kriminolog nedir www.gencturkhaber.com sitesine teşekkür ederim.


@HÜLYA - 2017-05-20 19:00:08

Kriminolog nedir çok teşekkür ediyorum bende yasemin


@FÜSUN - 2017-05-20 14:02:47

Kriminolog nedir merhaba yasemin hanım sitenizi takip ediyorum


@Yavuz - 2017-05-19 21:21:24

kriminolog ne kadar maaş alır təşəkkür edirəm


@Ziyaretçi - 2017-05-16 17:29:32

sitenizdeki bilgilerin çoğunu okudum teşekkürler



www.gencturkhaber.com - ANASAYFA

Ülkemizde kriminalist bulmak pek kolay değil. Kriminolog kelinesini bile bilmeyen çok insan var malesef

Bence çok zevkli bir meslek bence ve sanırım ülkemizde fazlalığı olmayan bir meslek . Okuyup bu mesleği polis olarak yapmanız çok iyi olurdu.

Kriminoloji yada kriminolog hep televizyonlarda görüyoruz ama bilmiyoruz tam olarak.

Kriminolog olan insanları hiç görmedim çevremde nedense. Bunlar saklanıyor mu :))))))

Yararlı paylaşım olmuş kriminolog filmlerde herp görüyoruz aslında ama isimlerini bilmiyoruz. Teşekkürler.

yasemin yasemin yasemiiiiiiiin

Kriminolog nedir Thank you for this post

Kriminolog nedir benimde selamım olsun

Kriminolog nedir boş zamanımı değerlendirmiş oldum

Kriminolog ne iş yapar teşekkürler yazılarınız için

Kriminolog ne iş yapar teşekkürler

Kriminolog nedir konunuzu beğendim teşekkür ederim.

Kriminolog nedir konunuzu beğendim teşekkür ederim.

Kriminolog ne iş yapar yaso bende teşkür edirem

Kriminolog nedir www.gencturkhaber.com sitesine teşekkür ederim.