2017 Model Opel Mokka

Araba kategorisine 3 Nisan, 2018 tarihinde eklendi, 3 defa okundu

2017 Model Opel MOKKA

İl olarak 2012 yılında sonrasında ise yeni modeliyle 2017 yılında Türkiye’de 73.600 TL fiyat etiketiyle satışa sunulan Opel’in crossover suv modeli MOKKA, isteğe göre design, enjoy ve excellence konfigürasyonları ile alınmaktadır. Önden çekişli olarak hem otomatik hem de manuel şanzıman ile dört tekerlekten, 1.6’lık dizel motor ile sunuluyor.

2017-opel-mokka

2017 Opel Mokka Teknik Özellikleri:

  • 5 adet kapısı ve koltuğu bulunan Opel MOKKA, 1598 cc hacimli motoru, 3500-4000 d/d’de 136 hp güç üretirken, 2000 d/d’de 320 Nm ise maksimum torkudur.
  • Şehir içerisinde 100 km’de 4,8 litre yakıta ihtiyaç duymakta, şehir dışında ise 90km/s sabit hızda 4 litre yakıt tüketmektedir.
  • Boş ağırlığı 1449 kg olan araç, 434 kg’lık yükleme kapasitesine ek olarak maksimum  1883 kg’lık ağırlık taşıyabilmektedir.
  • 3 donanımdan oluşan aracın ilk donanımı Enjoy, katlanan yan aynalardan, park sensöründen, geri dönüş kamerasından, 17 inç alaşımlı jantlardan, 6 hoparlörlü ses sisteminden, 7 inçklik dokunmatik ekrandan, deri kaplama direksiyondan, led gündüz farından, hız sabitleyiciden oluşmaktadır.
  • Bir diğer donanım Design’da benzer şeyler bulunmakta fakat Enjoydan farklı olarak katlanan yan aynalar, park sensörü ve dönüş kamerası bulunmamaktadır.
  • Ve son olarak Excellence; 18 inçlik jantlardan, anahtarsız giriş ve çalıştırmadan, geri görüş kamerasından, kararan iç dikiz aynasından, led arka farlardan, yokuş iniş desteğinden, şerit takip sisteminden, ön çarpışma ikazı özelliğinden, trafik işareti algılamadan bulunmaktadır.
  • 6 adet hava yastığı, emniyet kemeri uyarısı, usb girişi olduğu da unutulmamalıdır.
  • 2 yıl garantisi bulunan 2017 model Opel MOKKA’ların şuan ki fiyatı ise 135.400 olarak saptanmıştır. 12 renk seçeneği bulunan araç benzinli ve dizel olmak üzere 11 adet paket seçimine sahiptir.
  • 0 – 100 km arası hızlanma 10,9 saniyede meydana gelmektedir. 136 hp beygir gücüne, 320 nm azami torka, 4000 azamir devire sahiptir. Maksimum hızı 188 km/s’dir.
  • ABS fren sistemi, acil fren desteği, ESP denge kontrolü, hız sabitleme ve sınırlama da bulunmaktadır.
  • 2012 yılında yapılan çarpışma testinden 5 puan almıştır. Isofix çocuk koltuğu bağlantısı da mevcuttur.

Opel Mokka Alacaklar

Eğer sizde Opel Mokkaya sahip olmak istiyorsanız şimdiden hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin 🙂

Eğer alırsanız bizede haber verin bakalım siz nasıl bulacaksınız. Opel Mokka için yorumlarınızı bekliyoruz. Diğer arkadaşlara tavsiyeleriniz olabilir.

Etiketler : , , ,

Yorum Yaz

14 Yorum

  • FarukCevapla

    Geçen yıl Alman arabası iyi olur diye Opel Mokka aldım. Özellikler bakımından gayet iyi, sağlam bir araba ama gel gelelim içi oldukça küçük, kutu gibi.

    Nis 29, 2018 13:22
  • BoraCevapla

    Alman arabası sağlam ve çok iyi fiyat olarak ortalama bir fiyat bence almayı düşünenler test sürüsü yapıp alsın konforu görecekler.

    Nis 29, 2018 08:59
  • NecatiCevapla

    Sehiriçi kullanımın için bu segmentteki araçlar içerisinde en iyi modellerden bir tanesidir. Sağlamlık açısından herhangi bir soru yaşamazsınız. Kullanım rahatdır

    Nis 24, 2018 10:05
  • AbaCevapla

    Alman arabası almanız demek sağlam bir araba almış demektir. İç hacmine baktım gayet iyi kullanamadım ama kullananlar memnun sehir içi fazla yakmıyormuş almayı dusunuyorum

    Nis 18, 2018 08:05
  • ZekiCevapla

    Fiyat ve performans açısından yüksek bir araç. Sınıfına göre tercih edebilirsiniz. Diğer sınıf araçlara göre oldukça özellikleri iyi. Tasarım açısından öyle ahım şahım bir araba değil.

    Nis 15, 2018 22:33
  • SelahattinCevapla

    1.6 cdti 136 ps otomotik enjoy alalı birkaç gün oluyor,, fiyatına göre tüm suvlardan çok daha beğendim,, bu defa çok ferah, yakıt cimrisi istanbul şehir trafiğinde bahçeşehir-taksim -emirgan-sarıyer-yenden bahçeşehir yaptım. 5.9 lt/100 km de mükemmel… tabii arac yeni olduğundan sakin kullandım.. Çekiş mükemmel,,,motor sesi yok gibi..

    Nis 05, 2018 08:16
  • TanerCevapla

    Ben geçen hafta aracın 1.6 cdti dizel versiyonunu test etme fırsatı buldum ve araçtan genel olarak memnun kaldım. Ancak aracı test etmeden önce alacağım araçlarda ilk yaptığım şey sürücü alanındaki rahatlık ve genişlik. Boyum 1.97 cm olduğundan ilk olarak sürücü alanının bana göre olan konforuna baktım ve çok memnun kaldım. Ayrıca arka koltukların alanı ve yüksekliği de gayet uygundu. Aracın segmenti B ama C segmenti qashqai ye göre açıkcası daha ferah geldi aracın içi. İlk başta da GLA 200’ü denemiştim ama konserve kutusu gibi geldi. Kıssadan hisse aracın gerek yeni 1.6 dizel motorunun gücü ve yakıt tasarrufu gerekse sürüş pozisyonu ve konforu hoşuma gitti. Eksi olarak 80-85 bin para karşılığında LCD bilgi ekranını ek para vermeden standart verseler daha iyi olurdu. Sonuçta çin işi üç kuruşluk bir şey. Nasipse haftaya 1.6 dizel cosmo versiyonunu sipariş edeceğim. Fakat, otomatik mi? manuel mi? alsam karar veremedim.

    Nis 05, 2018 08:14
  • Ali CanCevapla

    Opel mokka hakkında opel’den daha detaylı bilgi veren gencturkhaber kralsın. Aracı kullanan arkadaşlara bir soru sormak istiyorum; opel mokka şehir içi yakıt tüketimi nasıl acaba?

    Nis 04, 2018 23:38
  • HanifiCevapla

    Mokka 1.6 dizel. Selam. Ben de iki ay önce sıfır km almış olduğum KİA sportage vardı. 2013 yılında almıştım. Araca LPG taktirdigim halde 40 kuruş yakıyordu. Bundan dolayı sattim. Şimdi mokka 1.6 dizel enjoy aldım iyi ki almisim. Çok memnunum. Kia yı hiç aramiyorum.

    Nis 04, 2018 08:07
  • BerkayCevapla

    Opel Mokka 1.6 Enjoy dizel otomatik aracımızı teslim aldık. Süper bir araç. Herkese tavsiye ederim. Nissana göre fiyatı daha uygun ve daha kaliteli.

    Nis 04, 2018 08:06
  • SimgeCevapla

    Mokka 1,6 CDTİ COSMO. Dün bayide deneme sürüşü yaptım. Ve çok beğendim. Bir süredir takip ettiğim bir araçtı. Almaya karar verdim, kaporasını da yatırdım. Son olarak bir de sizlerin fikrini almak istedim. Yardımcı olursanız sevinirim.

    Nis 04, 2018 08:05
  • MetinCevapla

    Aracın ortalama yakıt tüketimi gerçekten efsane imiş. Tek sorun 135,000 TL olması. Biraz daha uygun olsa gerçekten alınabilecek bir araba.

    Nis 03, 2018 12:51
  • SarpCevapla

    1.6 mokka otomatik dizel 136 hp Cosmo deneme sürüşü yaptim. Eski model araba kullanan biri olarak Ben arabayi begendim. Vites gecisleri cok hissedilmiyor. Bence içi dar degil. Motor sesi iyi idi. Yalniz bozuk zeminde gecerken cok sarsıntı hissediyorsunuz. Ben arabayi begendim.

    Nis 03, 2018 11:22
  • KaanCevapla

    Mokka 1.6 dizel 2015. Dizel bir arabayi bu kadar uygun fiyat veren başka bir marka varmı. Alman arabasi olmasi da cabası.

    Nis 03, 2018 11:20